eWarehousing Storingsdienst eWarehousing Storingsdienst

eWarehousing Storingsdienst

Vanaf 1 maart 2024 biedt eWarehousing haar klanten een extra service aan, de zogenaamde storingsdienst.

Deze dienst is voor alle klanten van eWarehousing die buiten kantoortijden nog urgente wijzigingen door willen geven die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag.

De volgende situaties vallen onder deze urgentie:

  • Een order die door annulering het magazijn niet mag verlaten. Na het melden aan de storingsdienst zullen wij kijken wat er mogelijk is om de order tegen te kunnen houden.
  • Een order die langere tijd in processing staat door onbekende reden. Na het melden aan de storingsdienst zullen wij nagaan wat de reden is en kijken of de order diezelfde avond nog verzonden kan worden.

De storingsdienst is actief op de volgende momenten:

  • Maandag t/m vrijdag: 18:00 uur - 22:00 uur.
  • Zondag: 13:00 uur - 21:00 uur.

Door een e-mail te sturen aan support@ewarehousing.nl met in de titel of de tekst het woord “storingsdienst”, wordt deze tijdens bovengenoemde tijden doorverwezen aan de storingsdienstafdeling.

In de mail kan je vervolgens zaken aangeven als ordernummer en wat er met de order moet gebeuren. De collega’s van de storingsdienst zullen dan actie ondernemen en een terugkoppeling geven.

 

Mocht je hier nog vragen over hebben? Neem dan contact met ons op via support@ewarehousing.nl.

 

Met vriendelijke groet,

Team eWarehousing

Gerelateerd aan: