Je kunt een e-mail sturen naar onze backoffice om een ophaalafspraak te regelen bij een consument. Binnen Europa is dit mogelijk via DPD. Om de ophaalafspraak te regelen, hebben we de volgende gegevens nodig:
- Volledige adresgegevens van het ophaaladres, inclusief contactgegevens zoals telefoonnummer en e-mailadres.
- Gewenste ophaaldatum. De persoon op het ophaaladres moet de hele dag aanwezig zijn, omdat er geen specifiek tijdvenster kan worden gekozen.
- Tijdens de ophaalafspraak zal de chauffeur het verzendlabel meenemen.
Voor ophaalafspraken buiten Europa maken wij gebruik van Fedex. Om dit te regelen, hebben we de volgende gegevens nodig:
- Factuur van de bestelling.
- Volledige adresgegevens van het ophaaladres, inclusief contactgegevens zoals telefoonnummer en e-mailadres.
- Afmetingen en gewicht van het pakket.
- Gewenste ophaaldatum, en indien gewenst, een specifiek tijdvenster.
Nadat de ophaalafspraak is ingepland, sturen we je het verzendlabel per e-mail toe. Dit label kun je vervolgens doorsturen naar de consument. De consument dient dit verzendlabel op het pakket te bevestigen, samen met 3 exemplaren van de factuur van de bestelling.