Het pakket is geleverd bij de ontvanger, maar er ontbreken artikelen Het pakket is geleverd bij de ontvanger, maar er ontbreken artikelen

Het pakket is geleverd bij de ontvanger, maar er ontbreken artikelen

Is er schade zichtbaar aan het pakket waardoor het artikel mogelijk vermist is geraakt? Zo ja, stuur onze backoffice dan foto’s van:

  • Deze zichtbare schade
  • Een foto van het verzendlabel welke op het pakket zit

Vermeld in de e-mail welke artikelen er ontbreken en voeg ook de factuur van order toe. In het onderwerp vermeld je het ordernummer + wat er ''mis'' is met het pakket. Bijvoorbeeld beschadigd geleverd.

Wij zullen dit dan in behandeling nemen en houden je op de hoogte van de ontwikkelingen

  • Bij DHL Parcel, DPD, PostNL, Royal Mail en DPD UK moet de schade na afleverscan binnen 7 dagen gemeld zijn.
  • Bij DHL Express moet de schade binnen 30 dagen na afleverscan gemeld zijn.
  • Bij Deutsche Post moet de schade binnen 6 weken na de laatste scan gemeld zijn 
  • Bij Fedex moet de schade binnen 30 dagen na de eerste fysieke scan gemeld zijn.
  • Bij UPS moet de schade binnen 14 dagen na de afleverscan gemeld zijn.

Indien het pakket zonder schade geleverd is, maar er wel artikelen ontbreken, stuur dan een e-mail aan onze order afdeling. Vermeld in de e-mail welke artikelen er ontbreken. Onze order afdeling gaat dan na of de artikelen wel ons warehouse hebben verlaten.