Is er schade zichtbaar aan het pakket waardoor het artikel mogelijk vermist is geraakt? Zo ja, stuur onze backoffice dan foto’s van:
- Deze zichtbare schade
- Een foto van het verzendlabel welke op het pakket zit
Vermeld in de e-mail welke artikelen er ontbreken en voeg ook de factuur van order toe. In het onderwerp vermeld je het ordernummer + wat er ''mis'' is met het pakket. Bijvoorbeeld beschadigd geleverd.
Wij zullen dit dan in behandeling nemen en houden je op de hoogte van de ontwikkelingen
- Bij DHL Parcel, DPD, PostNL, Royal Mail en DPD UK moet de schade na afleverscan binnen 7 dagen gemeld zijn.
- Bij DHL Express moet de schade binnen 30 dagen na afleverscan gemeld zijn.
- Bij Deutsche Post moet de schade binnen 6 weken na de laatste scan gemeld zijn
- Bij Fedex moet de schade binnen 30 dagen na de eerste fysieke scan gemeld zijn.
- Bij UPS moet de schade binnen 14 dagen na de afleverscan gemeld zijn.
Indien het pakket zonder schade geleverd is, maar er wel artikelen ontbreken, stuur dan een e-mail aan onze order afdeling. Vermeld in de e-mail welke artikelen er ontbreken. Onze order afdeling gaat dan na of de artikelen wel ons warehouse hebben verlaten.