Het pakket is met schade geleverd bij de ontvanger Het pakket is met schade geleverd bij de ontvanger

Het pakket is met schade geleverd bij de ontvanger

In dit geval moeten wij de vervoerder vragen een onderzoek te starten.

  • Bij DHL Parcel, DPD, PostNL, Royal Mail en DPD UK moet de schade na afleverscan binnen 7 dagen gemeld zijn
  • Bij DHL Express moet de schade binnen 30 dagen na afleverscan gemeld zijn
  • Bij Deutsche Post moet de schade binnen 6 weken na de laatste scan gemeld zijn 
  • Bij Fedex moet de schade binnen 30 dagen na de eerste fysieke scan gemeld zijn
  • Bij UPS moet de schade binnen 14 dagen na de afleverscan gemeld zijn

Om een onderzoek m.b.t. schade te starten hebben wij duidelijke foto’s nodig en de factuur van de order.

Op deze foto’s moeten onderstaande punten te zien zijn:  
- het verzendlabel welke op het pakket zit 
- een foto genomen van boven af waarop de inhoud van het pakket te zien is 
- een foto waarop te zien is of er vulmateriaal is gebruikt 
- een foto waar de schade aan het goed op te zien is

De foto’s en factuur van de order stuur je naar de backoffice (support@ewarehousing.nl) van eWarehousing. Hierbij is het belangrijk dat het ordernummer in het onderwerp staat. In de e-mail omschrijf je de situatie en welke schade er is ontstaan. Wij zullen je op de hoogte houden van de ontwikkelingen van het onderzoek.